Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 martie 2010

Fara cuvinte

12 comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ciao,Jocok!Poza asta ai facut-o tu????Este o splendoare!!!
Multumesc de urarile de bine!!!Azi deja sunt putin mai bine!!!Abia astept sa treaca!!!Te pup!!!

CARMEN spunea...

Minunat peisaj!
Ce vârfuri se vad în zare? M-tii Apuseni cu vârfurile Curcubata Mare si Vladeasa...Pestera ursilor, cam atât mai stiu din geografia învatata :(
O zi minunata JocoK!

florin spunea...

Sper sa nu se supere Joco, voi spune eu care varfuri se vad la orizont: de la drepta spre stanga: Vf. Piatra Arsa, Vf. Cornu' Muntelui, Bohodei, Saua Bohodei si ... putin din Vf. Poieni (unde merge o tura de schi de minune in perioada asta). In planul mai apropiat se vede Vf. Fericii (nu a fericirii!!) dupa denumirea satului Ferice, aflat la baza lui.

dyanna spunea...

Da,intr-adevar superb...

Unknown spunea...

Ms. mult pentru aprecieri!!

Unknown spunea...

Banuiam ca nu era in regula cava cu poza aia !!! A venit prietenul meu Emil(glyf) si-mi zice :te lauzi cu poza mea ???Pai da,asa se-ntampla cand ai o arhiva asa mare!!Deoarece nu mi-am propus sa postez foto (in mod special)nu am tinut o evidenta stricta a pozelor.Dar acum voi fi obligat s-o fac.

Unknown spunea...

Trebuie ca pe aceasta cale sa-mi cer scuze,pentru eroarea facuta!!

CARMEN spunea...

Fly, Multumesc mult; Nu esti doar un artist, esti si un ghid grozav!.Daca vin prin zona vreodata, am sa va caut si pe tine si pe Joco :)poate facem o drumetie pe munti, sotul meu tare mult si-ar dori.

Unknown spunea...

Pentru mine ar o mare bucurie !!!
Ar fi ocazia ,rarisima, sa fac un film cu voi. Ar fi minunat!!

florin spunea...

Waw! Asta e de la mine de la Vie, se vede si bucatica mea de teren, undeva in stanga intre antene! Am si eu cateva panorame, daca vrei sa le postezi aici nu ma supar! Dar, sincer, as prefera sa revii cu camera video pe pamant!
Spor in toate, Joco!

Emil spunea...

http://e.imagehost.org/view/0097/pan_6_drept

tibiflor spunea...

Draga JocoK,am vizitat blogul tau si mi-a placut foarte mult.Te rog daca ai timp ,sa-l vizitezi si tu blogul meu http://tibiflor.blogspot.com si eu sunt din BIHOR,din VALEA LUI MIHAI.Am facut liceul la SALONTA si am avut multi colegi din BEIUS,am si fost pe acolo prin zona.Te rog da si tu cu parerea despre blogul meu.Iti multumesc,CU RESPECT TIBY.