Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 aprilie 2010

Nightwish (pentru soris)

10 comentarii:

soris_1972 spunea...

multumesc dragul meu JOCOK , multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine, iubesc melodia asta ! bunul Dumnezeu sa-ti dea multa sanatate !

dyanna spunea...

Da,foarte frumos...

CARMEN spunea...

Minunat! un fel de Enya? bineînteles ca nu avem voie sa facem astfel de comparatii, fiecare artist e unic în felul lui :) Acum stiu mai multe...am citit aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Nightwish
O duminica frumoasa Joco!

Unknown spunea...

soris
Ma bucur ca-ti place,si mie i-mi place,adica genul de muzica de ascult cu placere!!! Mai am cateva clipuri!!!

Unknown spunea...

dyanna
E intradevar frumoasa melodia,dar mai au si altele!!
Multumesc pentru vizita, te mai astept cu drag.

Unknown spunea...

CARMEN
Da asa e, asemanari exista, numai ca apartin a doua genuri diferite,tu totusi observi asta !! Ma bucur ca-ti place CARMEN,esti o adevarata,ascultatoare si iubitoare de muzica!! Oare ce ne-am face fara
MUZICA?!?!?!

CARMEN spunea...

Joco,
de ieri , pagina blogului meu o vei regasi la adresa: http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/
Daca bineînteles lecturarea îti face placere :)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Dragul meu Jocok!!!Te astept la mine la cules de premii!!!

CARMEN spunea...

Ma întreb ce-i cu tine? sper ca nu esti bolnav! sau ai probleme cu serverul?!

Unknown spunea...

De data asta PC-ul face figuri!!
Momentan intru foarte greu,toate procedurile dureaza foarte mult,trebuie reinstalat sistemul !!!
Va cer scuze pentru acest inconvenient,dar promit ca revin in cateva zile, sper......